Charakteristika Academy plastikový model letadla Focke-Wulf Fw190A-6/8 v měřítku 1:72 ke slepení. Informace o předloze: Focke-Wulf Fw190 vzlétl poprvé na oblohu v roce 1939, a když byl na konci roku 1941 nasazen do ostrého provozu, ihned se z něj pro stíhací letouny RAF stala velká hrozba, neboť byl rychlejší i mrštnější než tehdy sloužící Spitfire V. A-6 byl vyvinut tak, aby řešil nedostatky zjištěné u předchozích modelů „A“ při útoku na americké těžké bombardéry. Bylo představeno konstrukčně... Celý popis
Koupit za 185 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Academy - FIESELER FI-156 STORCH (1:72) - 12459
Doprava:
108 Kč
Skladem
185 Kč
Koupit za 185 Kč
Academy slepovací model Focke-Wulf Fw190A-6/8 1:72
Doprava:
69 Kč
Skladem
199 Kč
Koupit za 199 Kč
Academy Focke-Wulf Fw 190A-6/8 1:72
Doprava:
129 Kč
180 Kč
Koupit za 180 Kč
Academy Model Kit letadlo 12459 FIESELER FI-156 STORCH 1:72 - 36-12459 - expresní doprava
Doprava:
58 Kč
Skladem
167 Kč
Koupit za 167 Kč
Zvezda - Fieseler Fi 156 Storch, Model Kit 12459, 1/72
Doprava:
69 Kč
Skladem
249 Kč
Koupit za 249 Kč
Popis
Charakteristika
Academy plastikový model letadla Focke-Wulf Fw190A-6/8 v měřítku 1:72 ke slepení.
Informace o předloze:
Focke-Wulf Fw190 vzlétl poprvé na oblohu v roce 1939, a když byl na konci roku 1941 nasazen do ostrého provozu, ihned se z něj pro stíhací letouny RAF stala velká hrozba, neboť byl rychlejší i mrštnější než tehdy sloužící Spitfire V.
A-6 byl vyvinut tak, aby řešil nedostatky zjištěné u předchozích modelů „A“ při útoku na americké těžké bombardéry. Bylo představeno konstrukčně přepracované a lehčí křídlo a normální výzbroj byla zvýšena na dva trupové kulomety MG 17 a čtyři 20 mm křídla MG 151/20E a vnější křídlo děla s většími muničními boxy.
A-8 vstoupil do výroby v únoru 1944, poháněn buď standardním BMW 801 D-2 nebo 801Q (také známý jako 801TU). Změny zavedené ve Fw 190 A-8 zahrnovaly také nouzový posilovací systém Erhöhte Notleistung se vstřikováním C3 do stíhací varianty Fw 190 A (podobný systém s menším výkonem byl namontován na některé dřívější Jabovarianty 190 A), což zvyšuje výkon na 1 980 PS (1 950 k; 1 460 kW) po dobu 10 minut. 10 minutovou nouzovou energii lze použít až třikrát na misi.
Specifikace (Fw 190 A-8)
- Osádka: 1
- Rozpětí: 10,51 m
- Délka: 9 m
- Výška: 3,95 m
- Nosná plocha: 18,3 m²
- Plošné zatížení: 239 kg/m²
- Hmotnost prázdného stroje: 3050 kg
- Vzletová hmotnost: 4390 kg (s palivem ve všech třech trupových nádržích)
- Maximální vzletová hmotnost: přibližně 4900 kg (s 500kg pumou)
- Pohonná jednotka: 1× hvězdicový motor BMW 801D-2 (u Fw 190 A-8 se používaly dva plnicí tlaky, viz níže, dva různé motory 801 D-2 tedy mohly mít jiný výkon)
- Výkon pohonné jednotky: 1730 PS (1,42 ATA), 2050 PS (1,58 - první stupeň kompresoru/1,65 ATA - druhý stupeň kompresoru, automaticky se zapíná ve výšce okolo 3 km)
- Poměr výkon/hmotnost: 0,39 - 0,46 PS/kg
Výkony
- Maximální rychlost u země: 545 km/h (1,42 ATA), 575 km/h (1,58 ATA)
- Maximální rychlost v optimální výšce: 645 km/h (1,42 ATA), 656 km/h (1,65 ATA) ve výšce 5500 m
- Maximální rychlost ve střemhlavém letu: přes 950 km/h
- Dostup: bojový: 9900 m, maximální: 10 600 m
- Maximální stoupavost u země: 16 m/s (1,42 ATA), 18 m/s (1,58 ATA)
- Dolet: 800 km
Výzbroj základní verze:
- 2× 13 mm kulomet MG 131/13 se 475 náboji na zbraň
- 4× 20 mm kanón MG 151/20E s 200–250 náboji na zbraň (vnitřní) a 130–140 náboji na zbraň (vnější)
Academy plastikový model letadla Focke-Wulf Fw190A-6/8 v měřítku 1:72 ke slepení.
Informace o předloze:
Focke-Wulf Fw190 vzlétl poprvé na oblohu v roce 1939, a když byl na konci roku 1941 nasazen do ostrého provozu, ihned se z něj pro stíhací letouny RAF stala velká hrozba, neboť byl rychlejší i mrštnější než tehdy sloužící Spitfire V.
A-6 byl vyvinut tak, aby řešil nedostatky zjištěné u předchozích modelů „A“ při útoku na americké těžké bombardéry. Bylo představeno konstrukčně přepracované a lehčí křídlo a normální výzbroj byla zvýšena na dva trupové kulomety MG 17 a čtyři 20 mm křídla MG 151/20E a vnější křídlo děla s většími muničními boxy.
A-8 vstoupil do výroby v únoru 1944, poháněn buď standardním BMW 801 D-2 nebo 801Q (také známý jako 801TU). Změny zavedené ve Fw 190 A-8 zahrnovaly také nouzový posilovací systém Erhöhte Notleistung se vstřikováním C3 do stíhací varianty Fw 190 A (podobný systém s menším výkonem byl namontován na některé dřívější Jabovarianty 190 A), což zvyšuje výkon na 1 980 PS (1 950 k; 1 460 kW) po dobu 10 minut. 10 minutovou nouzovou energii lze použít až třikrát na misi.
Specifikace (Fw 190 A-8)
- Osádka: 1
- Rozpětí: 10,51 m
- Délka: 9 m
- Výška: 3,95 m
- Nosná plocha: 18,3 m²
- Plošné zatížení: 239 kg/m²
- Hmotnost prázdného stroje: 3050 kg
- Vzletová hmotnost: 4390 kg (s palivem ve všech třech trupových nádržích)
- Maximální vzletová hmotnost: přibližně 4900 kg (s 500kg pumou)
- Pohonná jednotka: 1× hvězdicový motor BMW 801D-2 (u Fw 190 A-8 se používaly dva plnicí tlaky, viz níže, dva různé motory 801 D-2 tedy mohly mít jiný výkon)
- Výkon pohonné jednotky: 1730 PS (1,42 ATA), 2050 PS (1,58 - první stupeň kompresoru/1,65 ATA - druhý stupeň kompresoru, automaticky se zapíná ve výšce okolo 3 km)
- Poměr výkon/hmotnost: 0,39 - 0,46 PS/kg
Výkony
- Maximální rychlost u země: 545 km/h (1,42 ATA), 575 km/h (1,58 ATA)
- Maximální rychlost v optimální výšce: 645 km/h (1,42 ATA), 656 km/h (1,65 ATA) ve výšce 5500 m
- Maximální rychlost ve střemhlavém letu: přes 950 km/h
- Dostup: bojový: 9900 m, maximální: 10 600 m
- Maximální stoupavost u země: 16 m/s (1,42 ATA), 18 m/s (1,58 ATA)
- Dolet: 800 km
Výzbroj základní verze:
- 2× 13 mm kulomet MG 131/13 se 475 náboji na zbraň
- 4× 20 mm kanón MG 151/20E s 200–250 náboji na zbraň (vnitřní) a 130–140 náboji na zbraň (vnější)
Parametry
Výrobce | Academy |
Druh | letadla |
Věk od | 8 let |
Měřítko | 1 : 72 |
Plastikové | ano |